Måndag!

I dag har det vart en lugn dag, skolan från halv 9 till halv 12..
Slutade tidigt för att jag skulle till Tandläkaren, sen har jag bara
tagit det lungt hemma oså! Jag längtar till Fredag för då får jag
mitt studiebidrag.. Det är ju helt tomt i plånboken efter Mellan-
dagsrean och allt shoppande på lovet.. Januari pengarna gick
åt på engång så jag har fått snyltat lite av mamma och Pappa.

Ett måste och köpa i Februari;
Hår produkter?  Forming Hairspray & Root Lifting Spray Från
Björn Axen PLUS schampoot börjar ta slut, måste nog köpa det också.
Smink? Ett nytt fräschare glitter från make up store, En ny mascara. 
Skor? Ett par röda stövlar.
Kläder? Ett nytt snyggt partylinne e ett måste och sen ett par nya jeans.
Väska? Jag ska försöka hitta en snygg väska, en större modell av long
camp väskan? En lila eller svart isåfall.. Ja pappa, jag vet att du älskar
min väskberonde. Jag älskar verkligen och köpa väskor även fast det
va länge sen nu jag upptaderade mig på väskfronten.

Skulle vilja köpa i Februari, (får se om det blir av):
En Ipod nano, blå
Nokia 5300, röd/orange
Helst skulle jag vilja ha en ny mobil dårå =)

I Mars ska jag börja lägga undan 400:- i Månaden för att sen köpa hela
Chilli serien. Hoppas dom bara inte slutar att sälja den, då får jag panik :O
Isåfall får jag ta ut från mina besparingar och köpa hela serien på engång.
Jag älskar röda produkter Från OBH nordica! Har den röda plattången & en
röd våg tång från OBH nordica. Nästa inköp jag gör av hårstyling grejer blir
en den röda hårtorken och den röda spiral locktången från OBH nordica.

Nu tycker jag att jag har skrivit mkt så jag nöjer mig med det här =)

/ Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa, du snylta fan money av mig med din jävel ;D

2007-01-23 @ 19:06:44
Postat av: Anonym

//sofie!

2007-01-23 @ 19:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback