Fredag!

Det är mycket som har hänt på senaste tiden som tynger mig........
Varför kan man inte spola tillbaka till den där tiden när man gick på
lågstadiet då allting va bra och man behövde inte beskymra sig för
nånting?! Jag vill spola tillbaka tiden, NU TACK! De enda som får
mig att gå vidare och görs så jag  orka det här, det är mina vänner och
min familj, vad skulle jag vara utan er liksom? Det är ni som gör mig
stark och alltid finns där och framförallt LYSSNAR på mig, det är jag
tacksam för.. Hoppas jag räcker till för er när ni har några problem
och vill prata om det. Nu ska jag röra mig, bort från datorn till tv:n.
Hej då Raringar =)

Och i baren shotar vi jäger för att visa vem som äger.
18 år den 29 augusti, läääängtar!

-


Jag hade lite tråkigt förut så tog lite kort xD
Här e en bild på lite av mitt make up store smink.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Man tänker ALLTID att det var bättre förr, när man var liten. Men var det det? Jag lovar nästan att vi kommer att tycka att den här tiden var helt bekymmerslös när vi är uppåt 30. Vi kommer att drömma oss tillbaka. Promise!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback