Första inlägget

Jag längtar super mycket till v.6 för då kommer jag va ensam hemma
från Onsdag morgon till Söndag kväll. Då har jag bestämt att Sofie &
Bells ska sova hos mig VARJE NATT, VARJE NATT! Dom får fan inte
lämna mig i huset någon natt, LÄSKIGT! Jag hatar verkligen och sova
i ett tomt hus, det räckte med att jag såg i syne och allt förra gången
jag va HELT ensam en natt.. Visst jag va påverkad MEN inte så himla
så att jag hörde ljud och såg folk? nejnejnej, det spökar i vårat hus!
Jag har lagt upp dagarna så att det blir lugna kvällar med dom på
onsdagen & torsdagen.. Sen blire röj med tjejerna här på fredagen
och det ska va glitter, silver & guld tema.. Massa god mat, alkohol-
intag, kareoke sjungande och massa mer.. Sen på lördag har jag
inte tänkt så mkt, Då blire nog fest igen fast med lite mer folk, I think.
Men som sagt, det är om flera veckor. NU ska jag fokusera mig på
den här veckan.. I morgon blire och va med Sofie.R och på torsdag
skulle jag kanske fika med Moa? Sen blire lungt i helgen om inte
Linda från Norrköping kommer hit och sover hos mig, då blire
förmodligen fest eller något liknanade.. Får se vad helgen har å
bjuda på! NU ska jag i allfall gå och kolla på tv, hörs & ses <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback