Torsdag

forsättning från i går.
Pappa kom hem med en varsin söt bakelse och en bulle igår =)
Det va smaskigt.. efter det ville han att vi skulle trycka i oss glass
plus en choklad kaka, men det va ingen som orkade det inte.

 

---
Min kropp mår verkligen inte bra idag.. MEN så bäst som
jag är så går jag ändå till min APU med feber och förskylningen..
Kanske inte det smartaste jag har gjort för jag höll typ på och
svimma två gånger, men lite vatten och en frukt gör susen ;D
Jag blir sisådär nu.. I går hade jag ont i halsen och va inte ett
dugg täppt, idag har jag inte ont i halsen men är jätte täppt..
Konstigt det dära! Men hoppas jag blir bättre till helgen! hihi.
Mamma har tagit hit mormors spiningcykel så det blir och
cykla lite nu, eller? Jag vill ha sommar så jag och mamma kan
gå ut på våran 2 timmars promenader på kvällarna, så himla
skönt och bara gå ut på kvällarna då det är svallare och det
knappt är några ute.. Bara gå och bräna lite! =) och sen så jag
kan prata ihjäl min mamma lite.. Hon tycker jag pratar mkt (a)
Väntar på att Caisa ska ringa så vi kan gå ut en liten sväng :)
Nästa vecka äre lov och då blire mys HELA veckan låång! Jag
ska nog bara va hemma på lovet, inge festande och inga uppe
sittar nätter med vännerna. Nej,  min kropp visade i helgen att
den inte tålde sånt skit och absolut inte alkohol.. Om jag ska ut
så blire en nykter Linda ni kommer få se! Orka skriva mer.. bye!

-
Vilken färg har själen älskling?

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback