Torsdag

Hon har miljoner av drömmar som hon sparar en och en.

Första dagen på APU:n, börjar halv 9 och slutar halv 4..
INTE lite softa dagar jämför med när jag va på Factory outlet
då dagarna va från 9 till 5.. så jag är nöjd :) dock har jag bara
en 45 minuters lunch fast en kvarts rast när jag vill typ! Trivs
där på ICA med min blåa piké som det står "ICA supermarket"
på med röd text
.. Men det är ju inte världens roligaste plats ju..
jag skulle då ALDRIG kunna jobba i en matbutik.. YES nu kom
min mamma hem med min Marabou.. Jag är jätte sugen på
godis? tror jag ska få min mens snart! :/ suck. I helgen får jag
se vad som händer.. får se vad helgen bjuder på?! Någon som
vill hitta på något? :D Förutom att festa.. har inte ekonomi till det..
Sparar pengarna till nästa helg! Nej nu ska jag ut och ta en liten
frisk promenix till busskuren och träffa Caisa! ;D haha. JUSTE
mamma & pappa har inte fått tag i farfar, hoppas operationen
gick bra.. :| Om nånting gick snett så är verkligen min lillasysters
födelsedag en oturs dag.. och det får den ju inte vara! :O nejnej.
Grattis sis! ;D du får din present snart. <3

/ Linda

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

tack sis :) jag väntar! :) mwhih!

2007-02-02 @ 17:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback