Tisdag

I dag har jag vart i skolan, jag är fortfarande HELT sliten
från helgens festande.. Jag trodde jag skulle somna HELA
tiden eller typ tuppa av av trötthet.. Somnade på bussen iallfall
det va skönt med en sovstund lite sisådär.. Sen drog jag & sofie
hem till mig, ringde Caisa och sen drog vi ner och fikade :) Blev
en baguett och en cola bara ÄVEN fast jag skulle behövt den
där Café lattén så jag skulle bli lite piggare! Sen drog vi ner
på factory outlet och jag ååååååångrar det så FEET mycket!!
Dom har fått in Canada Goose jackor!!!!!!! AWH en precis sån
där röd lång som jag har velat haft i 2 år men dum som jag är så
började jag ju bråka med mamma i telefon på NK när jag
skulle köpa en sån så jag fick nöja mig med en Boomerang
jacka, fast den är fin också MAMMA (a) Men goose jackan är
mktmkt snyggare.. Såå nu väntar jag bara på att dom ska få
in lite mer storlekar för det fanns bara xxs & xs på jackorna och
västarna.. Undra om det går och smöra lite för pappa så han
köper en sån (a) Kan ju köra med att dom egenkligen kostar
5000:- men på Factory kostar dom 3500:-, perfekt Linda.. perfekt!
Sen kollade jag in ett par snygga jeans från Victoria Beckham,
ett par svarta, as snygga med kronor på fickorna.. Och just nu
äre panik med byxor för jag har typ inga.. Så dom blir förmodligen
mitt nästa köp, om dom finns kvar nästa vecka. Jag är shopping
sugen som fan nu.. Funderar på att dra upp till sthlm näst nästa
helg upp till Danderyd och va lite med lilli MEN sen kom jag på
att hon ska ju till colombia så det gick ju inte :/ Men får ta och
dra upp dit när hon kommer hem.. En dag kvar i morgon i skolan
sen två dagars APU och sen LOV =) minuset är att jag börjar bli
förskyld.. Ont i halsen, ont i öronen och ont i huvudet.. Så jag blir
väl lagom förskyld till lördagen, som VANLIGT alltså.. Nej nu orkar
jag inte skriva med för det finns ingeting intressant och skriva om..
Mamma & Jag ska på en 2 timmars promenad nu, skööntskönt!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback