Tisdag

Jag har aldrig någonsin vänt ryggen mot dig, ALDRIG!
Jag har alltid funnits där och ställt upp.. Du vet väl att jag
forfarande finns här? Om du vet det så märks det i allfall
inte.. För du kommer aldrig till mig längre om du har några
problem eller om du bara vill ha någon och prata med.. Vi
träffas aldrig längre.. Och det känns som om det inte är
bara jag som du vänt dig i från och gått.. Du vet, Livet är
inte en dans på rosor! Om man glömmer bort sina vänner
så glömmer dom snart bort dig och helt plötsligt när allting
bara faller så kommer du stå där.. nästan helt ensam i den
mörka världen.. Jag vill att du ska förstå att jag kommer och
finnas här så länge du vill.. Du är en av mina bästa och när-
maste vänner och en sådan vill jag inte förlora.. Det kanske
är så att man glider i från varandra med tiden.. Men det vill
jag inte.. För du betyder så oerhört mycket för mig.. Jag
kan inte mer än hoppas och tro att du inte kommer glömma
bort mig helt och hållet.. Aja, nu orkar jag inte tänka mer
på allt det här för jag måste sova nu! God natt Sverige <3


/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback