Tisdag

I dag äre en dålig dag!
Jag vill stänga in mig i mitt rum och aldrig mer komma ut,
låsa ute världen och skita i vad som händer runt omkring.
Just känns det som om jag skulle kunna skita i ALLTING,
fast jag kan inte =/ Ligga i min gosiga säng under mitt go-
siga täcke med massa varm oboy och sen ta in en tv i mitt
rum och sen bara kolla på massa serier på tv:n och drömma
mig in i min egen drömvärld. Där trivs jag bäst just nu, i min
drömvärld. Det har hänt så mkt skit det här året som jag bara
vill glömma.. Men man kan inte bara gå vidare och glömma,
det är fan inte så lätt. Det är tur jag har mina vänner till hands
när allting ibland bara rasar + min familj. Jag älskar fan er! <3
Ni vet själva vilka som bör ta åt er. Nej nu orkar jag inte skriva.

-
I would hold you in my arms
I would take the pain away
Thank you for all you've done
There's nothing I wouldn't do
To hear your voice again
Sometimes I wanna call you
But I know you won't be there.



/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback