Söndag

I helgen har det vart ett jävla liv här hemma.. I fredags så
fick vi reda på att min farfar va as dålig och att han bara
hade timmar kvar och leva.. I går när min faster, hennes
man och min lilla kusin va här och vi satt och käkade oså
så ringer det på dörren.. Jag öppnar och ser min låsas
farmor och min faster från skåne(!) stå där.. Dom rusar
in i köket och mamma & min faster rester sig med all
hast och sen hör man hur farmor säger: Det är över nu!
Allt bara rasade, alla började gråta och det blev typ kaos
där i köket.. Massa gråt och massa kramar.. Jag har änu
inte fattat att han är död.. Så jag har inte gråtit så mkt men
risken är att den är skolveckan kommer bli HELT förjävlig
för mig.. För jag förmodar att chocken kommer och komma
i veckan och det kommer jag inte palla! Klockan 16:00 dog
min farfar i går och det kommer bli en tuff tid framöver med
begravning grejer, testamente och massa sånt.. PALLA =/

Aja vid 6 ikväll så drog iallfall min faster och hennes familj
hem till Västerås och jag drog och va med Caisa & Malin
en stund nu på kvällen.. Försökte gå igång dvd spelaren
i Caisas rum.. men Icke sa Nicke, det funkade fan inte!

-
Jag är så himla irriterad just nu på dig Sofie! Hur kan du ljuga
för mig? På lunar så står det i din gb från Sara "men vi ses i
morgon då" Sen så ståre i hennes gb "Är ju med dig nu" Och
då va liksom klockan halv 7 när du skrev det.. Och Jag, Caisa
och Malin OCH du hade ju planerat och träffa ikväll om du fick,
nej men då drar du en jävla lögn vid halv 10 nu ikväll att Sara
har bråkat med sin pappa så hon kom PRECIS! Precis för mig
är typ 10-30 minuter sen.. men timmar? EH skit på dig! Du sa
till mig i telefon vid halv 6 att du inte fick åka någonstans och
att vi inte kunde vara hos dig.. Aså vart fan är den Sofie som
fanns för ett halv år sen? Jag känner att jag inte känner dig
längre.. Eller jo, när du och jag är bara vi två då har vi så himla
kul och allt men sen när du kommer med andra och vi är med
några andra då ändrar du dig på ENGÅNG, PÅ ENGÅNG! Måste
man behöva va någon annan person för att den ska accptera
en? Nej, man ska va sig själv och stå för det också.. Jag är så
himla besviken på dig just nu =/ Om du forsätter så här så
kommer jag inte ens vilja va din kompis.. För kompisar ljuger ej!
SÅ nu tror jag att jag har avreagerat mig här i bloggen får se
hur kul det kommer bli i skolan i morgon när jag tar ett snack
med dig.. Allt det som har hänt de senaste månaderna har
liksom gått på tok över gränsen.. Vart finns Sofie Schörling?
Visste kanske det va så att Sara och hennes pappa hade
bråkat.. MEN på lunar verkade det som om ni redan hade
bestämt innan att ni skulle va.. Du kan liksom säga till oss
att du redan hade bestämt med Sara än och säga att du inte
fick gå ut eller va med någon utan att ni skulle ha familjekväll.
Fyfan så jävla ruten stil alltså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skola i morgon så måste sova nu.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback