Söndag

Ingenting och göra så jag satt och kollade igenom lite sidor
förut och hittade lite saker som jag ska köpa när pengarna
rullar in och man har råd och köpa nånting för just nu så är
min plånbok helt tom, Det är bara massa med kvitton i det ;)


grejeer


1. Ögonskugga från Make up store "breeze", 125:-
2. Glitter från Make up store "gold", 95:-
3. "Cover all mix" från Make up store cirka ,145:- ?
4. En weekendbag från wedins, svart men finns i mörkbrun också.
Alltid bra och äga en stor väska, jag tycker det va fin och priset med: 249:-
5. Röda stövlar från Din sko, 380:- (finns i gråblå & vita också)
6. Hårtoppsserum Från Björn Axen, 85:- ?
7. Schampoot & Balsamet börjar ta slut så måste köpa nytt, 100-110:- ?
8. "Eyeprimer clear" från make up Store, inte ett måste men får se om jag
köper det eller inte. Runt 135-150:- ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback