Söndag

Jag tänkte på en sak.. Man ser hur många som läser ens blogg
varje dag men man ser inte vilka det är? Det skulle va lite smått
roligt och bara få veta vilka som läser min blogg varje dag.. För
att det är minst 15 st som läser min blogg varje dag ju.. och jag
undrar vem dom där 15 st är för några. Ni kan ju "kommentera"
det här inlägget och skriva vilka ni är :D ? Bara en tanke som
slog mig när jag snackade med mamma om det precis nyss.

Va tycker ni om min bloggs nya utseende? Min tanke va att jag
skulle göra det lite mer personligare men så blev ju inte resultatet
precis.. Jag får fixa i ordning lite bilder på photoshop när jag har
lärt mig det bättre.. Som ni ser på dom tre bilderna där uppe så
klada jag bara ihop lite av det jag kunde från photoshop, haha!
Haha, kommentera gärna det nya utseendet på bloggen ;) haha!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback