Söndag

Det började med att mamma, pappa och Sofie drog tidigt
på morgonen upp till Sundsvall där min stora syster bor &
jag begav mig till skolan.. Skolkade från sista lektionen för
att vi hade prov (jag hade inte tränat ett skit) När jag kommer
hem från skolan kommer Malin och sen kommer Caisa.. Vi
satt och snackade och käkade godis och så.. Jag kände mig
SKIT dålig på kvällen? Vet ifan va det va.. Jag hade en liten
upphöjning på tempen men inte så att jag hade DÖfeber..
Sen drog Malin till sin pojkvän och jag och Caisa forsätta att
sitta och snacka, kolla på tv och moffade godis! Det va kul :D
Efter att vi kollat på tv ända till klockan 1 så gick vi och la oss..
Caisa la sig i min lillasysters rum och jag i mitt.. Och TRO mig
Caisa har fan rökhosta ;) haha eller hur? Caisa: "hosthost"
Linda: "RÖÖÖKHOSTA" Linda: "hosthost" Caisa: "RÖÖKHOSTA"
sen somnade vi typ.. När vi väl vaknade så kände jag mig inte
alls bra så jag ringde och sjukanmälde mig och Caisa traskade
så glatt hem runt 9 för att sedan åka till Örebro och perca sig..
Eftersom att dom i Flen ändå hade någon dag som dom ändå
inte tog närvaro på! :P Jag somnade om och vaknade ungefär
vid 1.. Sen kollade jag på tv ända tills 5 då Bells kom för att va
kvar ända till i dag dårå.. Hon hade laddat till i helgen med 2
plattor öl och cigg.. Dock så fick jag en platta av henne.. Sen
när klockan började närma sig 23:00 så fick vi något ryck och
började köra pyramiden och ölspelet.. Klockan halv 2 då va det
inte kul.. Mådde jätte dåligt för att jag inte druckigt sen nyår eller
nåt liknande.. Men vi somnade iallfall tillslut vid 3 halv 4 någon
gång.. Tror ni att jag orkade gå till min apu eller? NEPP.. Jag va
helt DÖD i kroppen.. Det kändes som om jag hade blivit miss-
handlad eller någonting.. Så vi gick upp och sjukanmälde oss
och sen somnade vi om till klockan 12.. Vid 3 kom Bella smurf
och vi började städa huset och tog bort allting som vi visste skulle
ramla ner på golvet om någon kom emot det.. Vid halv 8 på kvällen
började alla dricka.. Bells, Bella, Fannie, Sofie, Emelie, Caisa och
Malin va här.. Vi käkade middag och hade trevligt! Vart väl lite väl
mkt för endel den kvällen men det pratar vi inte om här.. I slutet av
kvällen så va det bara jag, bella, bells & Fannie kvar.. Jag och Fannie
gick en promenad vid 3.. Dels för att det va skönt och för att jag kände
att jag behövde komma ut och ta lite frisk luft.. Vid 4 gick alla och la
sig och vi vaknade inte förens halv 12, Fannie åkte hem vid 1.. Det
va kul och få träffa dig Fannie, super länge sen ju! Synd att det va
så många som blev sjuka så dom inte kunde komma på tjejkvällen
för det va extremt trevligt! Men iallfall, Lördagen.. Fjärde dagen och
ingen familj hemma.. PartyParty på kvällen? JO, vi började och städa
bort allting från fredagen och diskade allting och började fixa oss i
ordning vid 5-6.. Dom första kom vid kvart i 7 och sen dropade det
in lite folk hit och dit.. Kanske va drygt 20 pers här hemma.. Det va
en helt ok kväll men har haft roligare förr.. För endel slutade kvällen
redan vid 23:00 och för endel som t.ex. jag så slutade kvällen inte
förens vid 3-4 någonstans där.. Så i dag har det vart sjukt seegt..
Jag vaknade av att jag trodde att jag skulle dö!! Mitt hjärta dunkade
så jävla hårt och snabbt och jag kunde knappt andas.. Det va sjukt
läskigt! Och jag kunde knappt prata, låg bara där i sängen och va
totalt borta ett tag.. Sen var det bara för mig & Bells och börja städa
hela huset.. Låg fimpar, öl burkar, glasfalskor och plast muggar lite
varstans.. Och altan vill jag inte ens prata om.. Men det är väl såna
smällar man får ta om man har lite festande i sitt eget hus.. Så äre
bara! :) Tur att ingenting blev snott eller gick sönder så man får väl
se det som något positivt.. Nej nu ska jag gå och lägga mig i soffan
och plugga på svenska provet som jag förmodligen ska ha i morgon!

/ Linda

bells. mat
Torsdags kväll ____________Fredags kväll
 Jag & Rigge
Lördags kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback