Söndag

Kvällen i går hos Caisa va både bra och uberdålig.
- Inga mer kommentarer.

I dag så har jag kollat på Top model med mamma även fast
hon säger att hon inte tycker om det. Resten av dagen har vart
en seg dag med mycket tankar i huvudet.. Hoppas på att kvällen
blir bättre för Sofie kommer förmodligen hit en sväng senare! =)
Skola i morgon, SUCK! Måste läsa färdigt dvärgen tills i morgon
och sen plugga på provet tills på onsdag PLUS att jag måste läsa
igenom det där pappret om styrningen till trafikteorin och sen läsa
några sidor i boken.. Aja, men nu ska jag äta sen ska jag krypa ner
i sängen med ett glas varm oboy och sen ringa Robin och snacka lite :)
Skriver mer sen kanske...

Du är tillbaka på noll.


/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback