Onsdag


Alla hjärtans dag.


Onsdag är ingen bra dag, vaknade 20 över 8 av att jag mådde
piss! Sket i 20 i 9 bussen och tog 10 bussen till skolan iställe
ENBART för att jag skulle göra Svenska provet som jag inte
hade gjoort.. Och det gick? ehm.. jadu får vi se. Sofie är ute
och festar nu fick jag veta, stöördo! Ringde nyss och hull svara
i telefon och sa: Det är ju alla hjärtans dag och då får man festa
lite.. haha ;) Ni kommer bli Alkisar! Jaja, skit vad ont jag har över-
allt.. Mina öron värker och min hals har svellit upp.. Inte kul :( och
såklart somvanligt till lovet och allt.. Hoppas jag är frisk till lördag
iallfall för då ska jag, malin, caisa och sofie ha myskväll och kolla
färdigt på sex and the city boxarna.. Är lite jobbigt för vi är på den
tredje och jag kollade på hela den boxen efter jul eftersom att jag
fick den så jag har nyss sett alla dom.. men bara och bita i hop ; /

I dag har jag vart över känslig, jag skulle kunna börja gråta för vad
som helst.. Det är sjukt?! Känner hur tårarna liksom pressar sig
ut. Jag har väl ingenting och gråta för? Nej det har jag inte! sjukt!
Det är isåfall det där med min farfar.. fick reda på att han klarade
operationen galant den 2 Februari men nu hade han ramlat och
fått sprickor i höftbenet så han va tvungen och fixa det och nu har
han jätte ont.. han tar inte i mot samtal eller besök från någon av
hans barn det är bara hans fru som får ringa oså :/ lite surt men
jag förstår honom.. Inte så kul och ligga där och ha sket ont när
några är på besök och vill va sociala med honom.. Bli bättre farfar!

-
Don't leave me hanging on the telephone.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback