Måndag/Tisdag

Jag tycker att det va dåligt gjort av dig! I kväll sjönk du till
en nivå du aldrig har varit nere på.. Du sjönk ett snäpp
i mina ögon.. Du gjorde seriöst det.. Och det ska va mkt
till att du hoppar upp ett snäpp igen. Jag förstår liksom
inte vad du håller på med nu förtiden? Jag ska inte lägga
mig i i erat men jag blev faktist lite besviken på ditt beteende
ikväll.. Liksom hon är en av dina närmaste vänner och så
gör man sådär? Barnsligt och onödigt! Det är fan mina nya
ord! Jag trodde du va mer vän än så! Jag är irriterad och
besviken.. hur i helvete tänker du? Vänner förvinner och
vänner kommer tillbaka.. Men tänk om dom inte kommer
tillbaka en dag? Tänk om dom bara lämnar dig.. Alla åren
som du har tillbringat massa tid med dom, alla skratt, alla
roliga stunder och knasiga stunder tillsammans.. Är det bara
massa med stunder med toma skratt? Jag är inte arg eller
ilsken på dig bara så himla besviken, besviken på hur du
kan betee dig såhär som du har gjort dom senaste.. ehm..
Veckorna/månaderna! Hoppas du läser det här så du någon
gång kan fatta att skiter du i dina vänner så skiter dom snart
i dig! Det är inte bara EN som ska försöka hålla liv i vänskapen
UTAN det är två! Bara för att man får nya vänner så skiter man
inte i dom gammla?! Det gör i allfall inte jag.. Jag har fått jätte
många nya vänner de senaste året och skiter jag i dom andra
gammla vännerna som forfarande betyder nånting? NEPP! Jag
stannar kvar så länge dom vill! Nej nu ska jag sluta skriva och
gå ut och ta en liten paus och sen ska jag sova. MEN jag hoppas
för din skull att du fattar vad du håller på med.. Om inte kanske vi
kan hjälpa dig lite på traven? För jag eller vi vill inte ha det så här
längre.. Antingen försöker man eller så släpper man taget HELT.

Förlåt men det är såhär jag tycker, känner och tänker sen får
jag väl ta konsekvenserna senare, om det blir några vill säga.
-

Dom 5 bästa åren hittills i mitt liv.
Linda Soife Malin Caisa


/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback