Måndag

I dag har jag och min lilla syster suttit och kolla på OC,
HELA DAGEN! =) Säsong 1. Jag har plockat lite i mitt
rum också.. tagit upp alla kläder, plockat upp alla skol-
böcker som låg och skräpa på golvet m.m Så nu kan
man i allfall komma in i mitt rum ;D *stolt* haha! Sen
har jag hängt upp alla ny tvättade kläder på galjar i min
garderob och lagt in de grejer som inte hängs upp också.
-

Jag har inte fått det ruset i kroppen på länge.. Och jag vet
inte varför jag fick det? Va det bara för att jag tänkte på dig
i typ 10 sek?! Nej det kan det inte ha vart.. Jag har jätte svårt
och bli intresserad av en kille och ännu svårare och falla för den..
Då ska det va något väldigt speciellt med den kille isåfall.. men vad
kan va så speciellt med dig? Som fick mig att känna det där "ruset".
Nej sluta nu Linda, jag är inte intresserad. Absolut inte!! Varför skulle
jag liksom? Aja, gu va jag bablaar w-ever.. Ha en trevligt kväll på er =)

/ Linda


Kommentarer
Postat av: sofiebredell

vem är killen? (: han du drömmde om?

2007-02-19 @ 19:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback