Måndag!

Tankarna snurrar.. men somvanligt kan jag inte skriva ner nåt
vettigt i min blogg så det får bli om hur dagen har vart i dag:
Vaknade av att min lilla syster kom in i mitt rum och frågade
om jag inte skulle gå upp snart.. Jag kollade på klockan och
tänkte shiit halv 8, jag har somnat om IGEN! Och va nära på
att missa bussen IGEN.. somvanligt! Men precis när jag kommer
ner till busshållsplatsen så kommer bussen, vilken tur jag har!
Efter skolan drog jag och sofie hem till Vingåker, träffade
Malin & Caisa, vi drog till fika rummet och satte oss där och
fikade och pratade i typ 2 timmar.. Mysigt! =) Efter det så drog
alla hem oså, satt sen och snackade i telefon i typ 1 timme med
bella och sen ringde smurfy och då satt jag och snacka i telefon
i yttligare en timme.. Sen har jag bara tagit det lungt oså och nu
ska jag kolla på Navy CIS och sen kolla på sex and the city och
sen gå och lägga mig =) För i morgon äre en ny dag med nya tag.

-
Lova att du aldrig glömmer bort mig!




/ Linda


Kommentarer
Postat av: sofiebredell

ojdå, ser att du tagit bilden jag gjorde om på dig ;D

2007-02-06 @ 21:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback