Lördag!

Jag har kollat på Top model Sverige sen klockan 1 till nu..
Blev sjukt avundsjuk när det va en tjej som fick ungefär 100
produkter från Make up store, GE MIG! Jag skulle lät göra
allt för att försöka vinna 100 produkter från Make up store! :)
Längtar tills den 14:e då börjar Nya avsnitt av Top model
fast inte Sverige dårå!
I kväll blire att dra till Caisa där Malin & Agnes också ska vara :)
Hoppas Sofie också kommer dit. Vi ska kolla på Sex and the City
boxerna ;D Ska bli kul och ha Sex and the City maraton.. älska! :)
Plus med vännerna, kan det bli bättre en sånhär tråkig lördag
som denna? nopp =) Det tror jag knappats.

Jag vill åka och shoppa! Jag vill ha en ny väska och sen
måste jag ta och köpa hårtoppsserum från björn Axen
den ska tydligen va bra.. För mitt är så torrt och dött nu
förtiden.. Ska nog köpa den på måndag efter skolan =)


Jag bryr mig inte om va du säger.
Älskling, låt oss bli dom som försvann <3

-
Du är ett avslutat kapitel.. Jag bryr mig inte om dig längre!
Jag hoppas att du är jävligt glad nu, jävla kärring. Det va väl
det här du ville? troru det bara är jag som mår dåligt av skiten
eller? NEJ du har en dotter som också bryr sig och som det
går ut på. Dra här i från för jag vill inte ha något med dig och göra

ALDRIG MER!


/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback