Fredag

Cascada - Tomorrow

När jag lyssnar på den låten så tänker jag tillbaka.. Det va
en sån jävla underbar tid då! Sen kom den dagen då allting
bara gick sönder, allting gick itur.. Jag saknar den tiden och
hoppas att få uppleva den igen, jag saknar det! NU längtar
jag bara som fan till sommaren! Det ska det bli den bästa
hittills.. och JA, jag vet att man alltid säger det innan varje
sommar men nu ska det fan bli den bästa sommaren!
Skita i allt gamalt groll, träffa nya människor, sena kvällar
hemma hos mig, grillkvällar, sena badkvällar, ut med båten,
underbara dagar uppe i sthlm, fester, ensam hemma, umgås
massa med bells och göra knasiga en dags resor, sova på
studsmatta, Bells och min frossar kväll är ett måste (y) och
massa mer.. Ska upp till Sundsvall till min syrra i sommar
också.. Det ska bli kul och hälsa på där uppe och se hur
livet är där uppe ;) Nej nu måste jag sluta innan jag skumar
över av längtan ;D Ska ut med Malin och snacka lite. Byye!

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback