Fredag!

I dag är det fredag.. Va länge sen jag va ute och festa, 4 veckor sen..
alltså 1 månad sen, det är bra! Nästa helg blire ösmedvetslös med
flickorna hemma hos mig på fredag & sen på lördag också.. Det ska
bli kul.. Längtar massor :) För då får jag träffa massa som jag inte har
träffats på säkert iallfall 2 månader. Ensam hemma från ons-sönd så
då blire och tillbringa dagarna & nätterna med vännerna, yes! Hoppas
Bells kan sova här från ons-sönd, nästan en hel vecka med bells.. kan
Det bli bättre? skulle inte tro det! Hon är min absolut bästa kompis. Det
är hon jag alltid har roligt med, den personen som jag kan öppna mig mest
för och den personen som jag mest tycker om av mina vänner.. INGEN,
absolut INGEN slår henne.. Hon är oersättlig för fan! Jag älskar dig, det
vet du :) Snart kompisar i 14 år och mer ska det bli.. Jag kommer aldrig
tröttna på henne även fast vi ibland har våra svarta stunder.. Börjafde fan
nästan gråta på apu platsen i dag när jag tänkte tillbaka på hur kul vi hade
det tillsammans förut när vi hade våran paro plats i 9an på ica där jag är nu..
Men hur skulle det ha sett ut om jag stog där och grina? Nej en tår fällde jag
iallfall, för jag saknar den tiden så jävla mycket </3 vi får börja umgås mer ju!
Aja, nu ska jag inte börja snacka gamalt för då kommer det bara sluta med
att jag sitter här och gråter.. usch att man ska va så känslig för sånt skit ;)


No one knows what it’s like
To feel these feelings


/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback