Torsdag.

I dag har det inte hänt mkt i mitt liv. Jag har vart hemma i dag pga av att
jag i 4 dagar i stäck haft huvudvärk.. jag lovar, jag brukar nästan ALDRIG
ha huvudvärk och nu helt plötsligt har jag det i flera dagar i sträck? sjukt.
Så jag har mest vart hemma och tagit det lungt på dagen. Senare på
kvällen drog jag hem till Cais och fixade lite oså.. Och nu sitter jag här
med blonderingsmedel i håret! =) OCH jag har fortfarande ont i huvudet =/.

I morgon blir det förmodligen utgång på kvällen MEN först måste jag pallra
mig till skolan. Naturkunskapsprov i morgon, inte det roligaste men måste
göras! Annars händer det inge speciellt de kommade dagarna. Måste fixa
mitt religonsarbete färdigt så det lämnas in i tid! ;D jaja. nu ska jag inte
nörda här någon längre tid utan jag måste gå och plugga lite =)

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback