Stress, stress..

Jag har lyckas köpa 2 styckna julklappar den här helgen. De personerna
som är svårast och köpa till är mamma och pappa OCH det är till dem som
jag har kvar att köpa till.. Vad ska jag köpa för någe?! Det blir nog lite små
plock tror jag.. Mamma är ju ganska förtjust i ljus och sånt och pappa är..
ehm.. JAG VET INTE? Jag får helt enkelt hitta på någe till honom.

Helgen har vart fullspäckad med olika saker.
Lilli kom hit i fredags, åkte ner till samhället och köpte mat från Dallas,
hem igen,Vi fick någe ryck där på kvällen och ville dricka lite vin så vi la vinet
på kylning.. Vi körde lite alkoholspel som pyramiden och högre eller lägre
vi blev ganska skrattiga och carzy! ;) haha. Och våra videos på Lilli´s mobil..
"Såhär håller man ett vin glas, såhär håller man inte" "AAAAAH AHHH AHH".
Det var iallfall en trevlig kväll som slutade med att Lilli låg i min säng och jag
på golvet och vi bara dunkade jätte hög musik och sjöng! haha. Det var kul!
Lördagen började med att jag och Lilli vaknade lite halvsega. Jag in i bilen
till Örebro medans Lilli drog hem. Jag & min familj skulle till IKEA och köpa
massa saker till mitt och lillasyster´s rum :) Fick massa handlat plus att
pappi köpte en jätte fin top till mig :) Den var jätte fin =D! Sen när vi kom hem
på kvällen vid 6 TILLS att klockan va 1 på natten så höll jag och lillasystern
på att fixa i våra rum OCH vi är ännu inte färdiga :| Så måste fixa nu! SÅ i dag
blir det fixa i rummet och plugga! Senare ikväll när Malin slutar så ska vi gå
ut och ta en rök.. right? Får se hur det blir med det! Men nu, städdax! :)

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback