Lördag

I dag har jag tänkt att jag skulle försöka planera och köpa & planera
allting till nyår. Jag har drinkan, ciggen, vännerna, middagen hemma
hos mig.. Det ända som fattas är VAD ska vi äta? När ska folket komma
och när åker vi in till Katrineholm? Jag hoppas iallfall att nyår blir lyckat.
Men kan det gå fel när man har sina vänner med sig och ett fest humör
som e på topp? Jag hoppas inte det iallfall. Jag vill iallfall absolut inte
ha någon repris av förra nyår ÄVEN fast allting var bra i början.

Planer för dagen:
- Köpa hem mat.
- Åka en snabbis till kholm och kolla skor & sprayglitter till håret.
- Köpa plastmuggar etc.
- Lägga ansiksmask, plocka ögonbrynen.
får se vad som kommer upp under dagen.

ska forsätta kolla på OC nu =)

/ Linda

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Funderar med på nyårsmaten...
Ha en underbar lördag!

Postat av: sofiebredell

HAHAHAHAHAHHA! OM JAG SÄGER 91, VAD SÄGER DU DÅ? ;) DU VILL VISST HA EN REPRIS! :'D

2007-12-29 @ 13:02:11
URL: http://soofiebredell.blogg.se
Postat av: caisaaa

Tänkte att vi kanske kunde ta 21.40-bussen in till stan. Men du.. Vilka är det som kommer? Dessutom lovade jag emma att jag skulle fråga om hon fick komma. Är det någonting jag ska göra till middagen? Vi pratade ju om att jag kanske skulle stå för salladen eller något. När du bestämt dig för vad som ska ätas så får du gärna tänka över om det finns någonting jag skulle kunna bidra med. Jag glömde ringa dig inatt, la mig i sängen och somnade direkt.. sen vaknade jag till en sväng och då orkade jag inte mer än att gå upp och stänga av datorn.. hoppas du inte blev sur.

2007-12-29 @ 18:15:47
URL: http://nogg.se/caisaforsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback