Julafton.

I dag har det vart en bra dag! =) Massa god mat, mys med familjen,
musten har flödat, godis i massor, singstar sjungande osv.
Jag är också super nöjd med mina presenter även fast jag saknar
endel saker som jag jätte gärna skulle vilja ha MEN fortfarande, jag
är super nöjd! Ni kanske undrar vad jag fick för någe, eller? ;)

En juciepressare från OBH Nordica, Chiliserien.
En Svart mjölkskumare från OBH Nordica.
Björn Axen hårsparyet, fixning.
Massa godis.
Trislotter (Dock vann jag ingenting).
Röd fön från OBH Nordica.
En vattenkokare från OBH Nordica, Chiliserien.
Magdalena Graaf´s bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig".
En Svart popcorn popare från OBH Nordica.
6 st bruna Höganäs tallrikar, runda.
En el-tandborste från Pilipps.
En Singstar skiva, R'n'B.
Dolce & Gabbana parfymen, Light blue (ÄLSKA!).

Jag har säkert glömt någon liten sak men det där vad iallfall nästa allt :)
Blev ganska mycket "Flytta-hemifrån-grejer" MEN det var det jag önskade
mig mest.. Känns bra liksom när man ska flytta och inte behöver tänka på
Att man ska köpa massor med saker utan att man kan spendera pengarna
på något helt annat än att köpa dyra köksmaskiner, tallrikar, TV, säng m.m..
Nuförtiden så har jag alltid en baktanke när jag köper/önskar/får saker..
Att jag ska kunna avända det här när den dager kommer då jag lämnar
mammas och pappas bo.. Bättre och köpa saker innan än att man payar
ut massa massa på engång.. Oftast blir det bílligare så också ;) jaja.
SOV DAGS NU! Eller nej.. jag ska kolla på min lillasysters OC box som
hon fick i dag =) MUMS! En hel box att kolla på. Det ser jag framemot! =)

God natt och god forsättning =)

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback