Information och Layout B

Sitter här på lektion. Vi ska göra en presentation om företaget
vi hade APU på.. Jag har knappt börja =/ Finns inte så mkt fakta
och Factory outlet men jag får försöka skrapa ihop någe! =).
Nästan alla här i datasalen sitter och spelar Super Mario, haha.
Fyfan vilka nördar det finns i klassen ;) haha, men det är kul när
folk sitter och dampar ;) Dem värkar iallfall vara inne i spelet.

Vid 2 idag ska jag & Angelica ner och intejuva en Mäklare, ska bli kul.
Senare ska jag och min familj åka och kolla och provköra nya bilen
som vi ska köpa någon gång framöver, om vi inte köper den i dag.
HOPPAS att den är SNYGG! En blå Mazda 6 ska det vara iallfall.
Jag fattar egentligen inte grejen med att ha en 6 växlad bil, är det
miljövänligare eller? Kan inte så mkt om bilar.. Den går framåt iaf ;).

Jaja, nu ska jag börja med presenationen så jag blir klar! =)


/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback