Fredagkväll.

Det var länge sen jag hade tid och skriva i den här. Händer
väl inte så fasligt mkt nu.. Det börjar liksom lugna ner sig med
den här jul-stressen och allt som handlar om jul. Allt är fixat
och klart. Julklapparna köpta, pyntet är framme, julgranen är
fixad MEN dock inte pyntad och ja, va finns det mer? Maten
är väl köpt, det mesta iallfall. Nu längtar jag bara sjukt mkt =).

Helgen ser ut såhär:

Lördag - Plocka i ordning i rummet, senare på dagen kommer
förmodigen Bella hit och leker med mig :) Får se vad vi gör.
Söndag - Bella åker hem någon gång under dagen. Mamma
fixar julskinkan, efter det på kvällen blir det bingolotto och
pyntning av granen medans man moffar skinkmackor =) &
sen är det dags att lägga ut alla packet under granen och
känna lite på dom som vi alltid brukar göra ;) haha.
Det var väl hur min helg skulle se ut =) Får se om det blir någe
bloggande i helgen, OM det finns någe tid för det oså.. så ja.
JAJUSTE(!) Jag vann 100:- på min Bingolotto julkalender ;) haha.
Det blir väl och spara dom tills jag ska upp till sthlm nästa helg
på MELLANDAGSREAN! Hoppas jag hittar någe fint till nyår.

jaja, nu ska jag forsätta kolla på kompikern på Kanal 5 =)
Missade ju det här omdagen ju, såg nu att det va reprisen.

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback