tråkigtorsdag.

Jag har ingen lust och gör något i dag.. Jag funderar på och dra in till
stan MEN då måste jag dra hem värsta tidigt =/ för den sista bussen
går vid kvart i 10 OCH då missar jag utomhusbion =/ surt! Just vid det
tillfället äre surt att inte mamma är hemma för pappa skulle ALDRIG
hämta mig i stan =/ Han e för dum för det, haha! Nej men jag drar väl
inte en sväng snart tror jag.. Måste ju utnyttja pendel kortet ;) jaja.. I
morgon då? Fest? Jag e så pank som man kan bli =( Och inte heller
orkar jag fixa alkohol.. =/ surt för mig.. Men jag har verkligen ingen lust
och festa egentligen, men vafan.. Det är ju katrineholmveckan, då äre
ju massa ute, det går man ju inte missa?! Kanske gör de det här året
iallfall =/ NEJFAN, jag SKA ut i morgon, så äre bara.. Vare sig nykter el
onykter! usch, jag har ingen ork till nånting =( Jaja, får tänka på positiva
saker SOM att min hund kommer hem i morgon =D.. woho! För mamma
och lillsyster har ju vart uppe i Sundsvall hos stora syster och bott där från
i måndags och då tog dom med sig Pepsi (Min hund alltså).. Jaja, nu ska
jag ringa Bella och kolla om jag kan komma in till henne och va med henne
en stund.. Men vafan ska jag ta på mig? Ena stunden äre sol och andra
stunden äre gått och molningt, får ta något mellanting. Aja, skriver mer sen.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback