Torsdag natt.

Jahaja, Det är skola om 5 timmar ungefär och jag sover inte än =/
Jag kan inte sova.. Det är massa tankar som åker igenom mitt huvud
just nu.. Både bra och dåliga tankar! Jag vill ut och röka nu >_< men jag
vågar inte gå ut, för då kanske jag väcker min mamma, och hon blir nog
inte SÅ himla glad om hon får veta att jag är uppe vid den här tiden på
dygnet när skolan är.. Men ja, kanske kan smita ut från mitt rum och ut
på altan, smart Linda! ;) Kanske hon inte hör någe! haha (a) Aja, ska
iallfall gå upp på mitt rum och slå på sex and the city, säsong 2. MUMS!
Det gillar vi =) SKA försöka och sova också men känner det på mig att
jag nog inte kommer somna i natt =/ bad bad bad.

Göra i morgon då? Kanske ska försöka få tag på den där Sofie och
Fråga om hon vill fika med mig på stan i morgon =) Det va länge sen!

Aja, god natt =)

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback