Tisdag.

Skolan har hittills gått bra, dock så var jag borta från skolan i dag
för jag hade så fucking ont i magen (som jag alltid får en gång i månaden)
så då sket jag i skolan, för orkade inte sitta på en buss med ont i magen =/

Så i dag har jag bara sovit =) Va nyss hos Cais en liten stund och innan
var jag och mammi ute och övningskörde =) Det gick bra! Bara det att hon
tycker att jag bromsar för sent i svängar ;) haha. Men annars äre toppen baby! ;)

I MORGON ÄRE MIN STORA DAG! =) Blir 18 år i morgon. Kankse inte så speciellt,
men jag behöver inte längre tjata på att någon ska köpa cigg och inte heller känna
mig utstöt när alla andra är inne på krogen medans man "står" utanför ;) mohaha.
Undra vad som händer i morgon? Får se =) Jag har ju redan fått TV av mamma &
pappa och mina brödrost av mormor =P Så det blir väl inte så mkt.. Får väl förmod-
ligen någon "hemmaflyttar" grej från min faster och hennes familj, annars blire nog
bara lite slantar eller någe ;P haha. Aja, det blir nog great vilket fall.
Jag längtar som FAN till Fredag, då blire middag på någon resturang och sen utgång
i Norrköping med mina bruds! =) Det kommer bli riktigt skoj tror jag! =) hihi.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback