Sommarlovet är slut nu!

I dag börjar skoln.. hur det nu ska gå till? Jag har inte sovit NÅNTING
i natt =/ Typiskt mig! Och nu måste jag va uppe yttligare 6-7 timmar till?
Jag kommer nog somna i skolan i dag, det är jag nästan säker på! För
börjar känna att tröttheten kommer nu.. =/ shit! Aja, jag ska i allfall duscha,
fixa, sminka mig, välja kläder, föna håret osv nu.. PALLA! Undra om det blir
fult el fint väder? Hoppas det blir fult så jag kan lägga mig och sova när jag
kommer hem >_< haha. El kanske va uppe hela dagen så man kommer i
säng tidigt i kväll? Oops, nu kom min pappa hem från nattskiftet, om han får
veta att jag har vart uppe hela natten kommer han bli GALEN, jag lovar! haha.
Det är konstigt, jag la mig i sängen vid 11.. Satte på en film (Brukar alltid som-
na bäst till en tv i bakgrunden) Och sen låg jag och vred mig och skit tills kl blev
ungefär 5, så gav jag upp! Aja, ska palla mig i väg till duschen nu! God morgon!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback