Skolan snart =/

Snart börjar skolan, det suger. Ge mig mer sommarlov?
Det ska bli kul och träffa alla igen, men plugga? PASS!
Och dock ska det bli skönt och komma in i rutinerna igen
och gå och lägga sig innan 1 i allfall och gå upp runt 7 på
mornarna och sen ha någonting och göra om dagarna!

HP3HS, Hoppas det blir ett bra sista år med er!

Jag kom på en sak.. Det känns typ som om det va i går jag
började i HP1, allt har gått så himla fort! Och jag LOVAR, jag
skulle verkligen inte vilja ha det ogjort för jag är SÅ himla glad
att jag började Handel, finns nog ingen bättre linje =) Jag har
liksom lärt mig så SJUKT mkt, mer än vad jag kunnat tänka
mig.. En helt klart lärorik linje =) Jag rekomenderar den STARKT!
Och jag hoppas att min lillasyster går i mina fotspår och väljer
Den linjen.. Det är verkligen en bred linje och man lär sig saker
som man kan ha användning flera gånger i livet, även fast man
kanske tänker just i den sekunden "vafan ska det här va bra för?"
så tänker man 1 år senare "Det va nog bra att jag lärde mig det där
för jag har verkligen användning av det nu och förmodligen en
lång tid framöver i framtiden". 1 år kvar =/ Känns sjukt att man
ska ut sen, helt själv och ensam :| Hoppas det här året går
sakta MEN också att det kommer bli ett roligt år så man hinner
njuta & klaga extra mkt! ;) Det kommer nog bli ett bra år med
nya kunskaper och många många mer minnen. kuljul liksom =)

tänker jag efter så kanske det ändå inte är så pjåkit och börja i skolan igen?

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback