Mörkrädd?

Jag förstår inte, vart har min rädsla för mörker popat upp ifrån?
För cirka 1 år sen så var jag absolut inte rädd för mörker eller
någe liknande.. Men nu? Vart fan har den kommit ifrån? Jag blir
alldeles stel och rädd när jag släcker lampan i mitt rum (där i
från min sömnbrist kommer ifrån) och jag ligger och spänner
mig så jag inte kan somna.. Det känns alltid som om det är
någon som står och tittar på mig, men när jag ska kolla om
någon är där så vågar jag inte ens öppna ögonen? barnsligt,
men that's me! Jag måste verkligen övervinna den där rädslan!

Finns spöken då?
Jag vaknade vid 6 i natt av att någon SLÅR, alltså jag e seriös..
Någon slår till mig på magen?! Jag vet att ingen kanske tror på mig
men det VA någon i rummet och jag hade känt det innan jag gick
och la mig.. Så jag vaknade av världens slag i magen och jag typ
flyger upp med ryggen och huvudet emot knäna för att det gjorde
så himla ONT!  Och somvanligt så när någe händer så tror jag
bara att jag inbillar mig (vilket jag kanske gör?) och somnar om
igen.. Efter kanske 20 min känner jag hur mina ben darrar? wtf?
DET kan ju i och för sig bara va några nerver som cp:ar sig.. Men
jag har aldrig fått så? OCH nej, jag har inge cp skada el någe =P
Jag vet inte vad det va för sjuk natt i natt.. Men en sak är säker,
jag kommer nog inte sova så himla djupt i natt ;) Töntiga Linda =D

Jaja, nog om det här. Ska försöka sova tror jag =P tidigt!

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback