Lördag

Gu va skönt det va och sova 12 timmar och verkligen sova ut!
Gick och la mig vid halv 8 i går kväll och vaknade strax före 8
nu i morse! =) Det känns iallfall nu som jag kan gå lägga mig
sent och vakna tidigt, för jag har gått upp runt 9-10 nu i några
dagar =). Så har käkat frukost och kollar lite på tv nu i morse!
I dag blire middag & 18 års fest i kväll hos cais :) Jag hoppas
på en rolig dag med mkt skratt.. Hoppas vi får pastasallad (a)
UTAN oliver, Caisa (!) haha! Aja, nu ska jag duscha oså.. Blir
och va hemma själv i dag med syskona för Mamma & pappa
ska till Västerås och shoppa lite, ensama för engångs skull ;)
Skriver mer senare.. och bilder från dagen kommer in på min
bilddagbok senare i morgon när jag orkar lägga in dom (a)
http://maagiskt.bilddagboken.se/

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback