JOBBIG DAG!

Varmt, naturkunskap, religonkunskap, rättskunskap, somnade 5
i morse och vaknade 7 i morse, mensvärk och ont i huvudet..
Kan det bli värre? NEPP!
Det ända positiva är att det är fredag i dag vilket betyder 2 lediga dagar.


Det är ganska många nu som undrat om jag ska ha någon fest när jag
fyller 18 år, svaret är: Nej, tyvärr.. Blir inte så i år! Dels har jag inte tid att
planera någon fest och sen så jobbar mina föräldrar lite hejsansvejsan
så dom kan inte åka hemifrån någon kväll =/ KANSKE att det dycker upp
så att jag har fest den 7:e eller den 14:e.. men får se! Långt till dess.. Så
jag och mina tjejer ska iställe ut i Norrköping den 31:a och festa hela
natten lång =D Det ser jag framemot! Surt bara att det kostar så jävla mkt!

Aja, skriver väl mer senare.

Någon som vet vart man möjligtvis kan hitta en Korall eller rosa-färgad sjal?

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback