Jahaja.

I går så drog jag ut till Sofie med Malin =) Vi satt där och pratade
till klockan halv 1 på natten.. Det va mysigt =) Borde vi göra lite mer
oftare tycker jag =). Sen drog jag & malin hem till sitt och jag åkte
senare på natten hem till Cais för att kanske va där i bara 30 min
för att ta en cigg, vilket blev 4 tim iställe =p För att trulle ringde
på natten och sa att polisen hade stanna henne och sagt att
"ikväll äre ingen bra dag att gå själv hem, vill du ha skjus?" Det
va tydligen någon ute i natt? Så jag blev skit skraj somvanligt
och stannade tills det blev ljust och många bilar ute, haha :D
Och i dag har jag inte gjort nånting speciellt, bara tagit det lungt
och I morgon blire förmodligen Örebro med Malin =) Handla lite
oså.. Det kommer nog bli kul ;D & på lördag äre partyparty! =)

-
Jag vill nog inte inse att du har vänt ryggen helt mot mig, jag vill
inte fatta att allt gick så här långt.. Jag trodde att allting skulle bli
bra igen, som det oftast blir.. Men jag hade fel =/ Och om jag skulle
kunna ändra på nånting, så skulle jag göra det.. Men det är väl bäst
för båda två att det blev som det blev, Tror jag. Men du ska veta att
vad som hände så betyde din vänskap nånting speciellt, och det
är så himla tråkigt att allt blev såhär.. Men somsagt kan jag inte
ändra på nånting även om jag skulle viljat, du har dit liv och jag
har mitt.. Jag vill aldrig se tillbaka på det vi hade el inte hade, du är
som gott som borta från mitt liv, även om jag tänker på dig lite då & då.
(Och nej, det är ingen som har dött)

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback