Fredag natt

Jaha, en vecka till med dålig bloggning.
Vad har jag gjort i veckan då? orkar inte
ta dag för dag utan skriver bara vad jag har
gjort lite smått sisådär..

Jag har vart ute med Malin på kvällarna och rökt
lite, hon fick ta Cais plats eftersom att hon var
borta en vecka i turkland ;).. Men nu är hon home
igen, back in track alltså ;). Träffade en kompis
från Sthlm i går som jag inte träffat på jättejätte
länge.. Så vi satt här hemma och kollade på film &
käkade popcorn =) somvanligt! Popcorns freaks typs!
Hon sov också här och vi snackade om vad som hade
hänt under sommaren.. Tråks att jag inte hade så mkt
och beräta eftersom att jag inte vart borta på någe
speciellt, men roligt och höra vad hon hade vart med
om när hon typ har vart utomlands hela sommren & vart
i skåne också. Har sovit ganska dåligt dom senaste
dagarna också, dels för att tv har uppehållt än och
Dels för att det har vart SÅ himla vart om nätterna!
Jaha, har väl inte gjort så mkt mer än och bara vart
med nåra vänner och haft det ganska chill här hemma.

I morgon blire 18 års fest hos Paulina =) super kul!
Hoppas på en fin kväll eftersom att vi kommer spendera,
förmodligen, mesta tiden under kvällen på hennes altan!
Öl-spelet ser jag framemot ;) El för min del så blir det
"vin&cider-spelet" haha. Bilder kommer in sen på bilddag-
boken OM den vill börja fungera någon jävla gång!

MEN AJA; nu kom herr spindel förbi och hälsa på så nu
vågar jag inte sitta vid datorn längre (a) Vill inte
väcka hela huset med mitt skrik! USCH, hata spindlar!

GOD NATT!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback