Du är för långt bort!

Jag vill att Rebin ska komma hem nu =/ Jag saknar honom!
OCH nej, kära vänner.. Jag är inte kär, intresserad el gillar Rebin
på något annat sätt mer än som BRA vän, så nu kan ni sluta undra =)
Bara att känna att han finns där till hands och prata med om det skulle
hända nånting, det känns tryggt.. Men nu är han ända i Kurdistan och
typ aldrig inne på msn, PLUS att det är jättejätte dyrt och ringa till han
uppifrån här ner dit.. MEN han kommer hem den 14:e =) Har ju inte
Träffat honom sen någongång i Maj, tror jag? Den jäveln drar ju
varje sommar ner dit =P UTAN någon som helst förvarning :O
Det är just nu man behöver någon som Rebin, som man kan
prata med! Han säger ingenting, utan han låter en bara prata
av sig tills man sätter punkt.. I need u! När du kommer hem
så måste vi träffas och prata jättejätte länge om allting som
har hänt den senaste tiden =). Nu får ni andra vänner inte tro
att jag inte kan prata med er, men det har alltid vart något speciellt
och snacka med killar om saker och ting, känns mktmkt bättre.
Aja, nu ska jag inte skriva så mkt mer.. För då kan ju folk få för
sig att man TYCKER om en person bara för att man skriver ett
inlägg om personen.. Men nu vet ni att det är inte ett sånt här läge!

/ LInda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback