Dagen efter.

Blev festande i går också.. Först va vi hos Bella och fixade i ordning
oss oså.. Sen drog vi till tallås för att träffa några, satt och små drack
lite oså.. Efter det drog vi tillbaka till Bella och drack.. Började känna
mig jävligt yr i huvudet då.. Sen skildes alla åt och jag gick till Paulina
där det va folk =) Träffade Josse där som jag inte träffat på jättejätte
länge! Senare begav vi oss ner på stan där det va ganska MYCKET
folk.. Men jag träffade knappt någon jag kände? Folk som hade sagt
att dom skulle gå ut såg man inte röken av? Jag som alltid brukar
träffa massa man känner, men icke sa nicke.. Inte den här Fredagen
inte.. Vi gick in på öltältet också, 17åring (a).. Fast jag vågade ej köpa
någe dricka, hade inga pengar heller för den delen. Aja, det kvällen
slutade iallfall med att jag åkte hem med nattbussen, gick hem och
Sen terroriserade min lillasyster med mitt prat ;) haha. Och sen hann
jag med några samtal innan jag slocknade.. OCH nyss så vaknade
jag av att hunden står och skäller, jobbigt! Och jag känner mig fortfarande
lite yr i huvudet.. Ska nog gå och äta och sen ner till Konsum och köpa
godis! =) Haru inte ätit godis på 1 ½ vecka typ.. Jaja, skriver kanske sen.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback