Dagen efter.

I går va jag hos Cais med Flickorna! =) 18 års middag & Fest.
Det va trevligt =) Komma ut lite och bort från skiten. Det var en
en okej och chill-kväll =) Blev lite för mkt av det goda där på slutet
MEN ingen däckning här inte ;D Det är för tunnisar! Det var en
lyckad lördag hemma och Cais! =) Tårar & Skratt e givet när det
är alkohol involverat, haha! Men däremot anledning till att det blir
så? haha, Jag skäms fortfarande, va fan flög i mig? Jag kanske
måste inse att man kan faktiskt gå vidare OCH lyckas! Ett plus
där till den personen som "hjälpt" mig. DOCK tror jag inte att
den personen inser att den personen faktiskt gjort så jag har
inset att det finns faktiskt andra för den personen har egentligen
inte gjort något speciellt för att lyckas "hjälpa" mig?! hm, skumt
det där =) Men jag är glad för det. Någon dag sak jag tacka dig =)
Ibland hjälper det bara att man finns och pratar. det e MUMS! ;)
Aja, I dag så har jag vart hos Cais =) En äkta bakis-dag.. Det
va lätt min bästa bakis-dag ever ;D Sitta hemma hos cais med
henne ute och snacka! Cigg, cola & pizza är den bästa kuren för
dagen efter ;D Och såklart en bra vän också! Och nu resten av
dagen ska jag bara chilla.. Cais har ju släkten hemma hos sig
så va tvungen och dra förut så dom kunde piffa upp sig ;D haha.
Funderar på att ringa Sofie.. El Malin?! Och fråga om vi kan gå
ut en sväng och röka & prata lite.. Någon som e intresserad? =)
Aja, orkar inte skriva mer.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback