Bra Linda, BRA!

Bra skolstart Linda! Det första jag gör är att komma försent till
första lektionen, bra där! Men jag va tvungen och köpa någe med
kaffe i om jag skulle palla hela skoldagen eftersom att jag inte sov
nånting i natt.. Så när jag kom in i klassrummet så satt hela klassen
där tysta och lugna, pinsamt men va fan! =) Om alla i min klass känner
mig rätt så var det ju ingen överaskning att det va just jag som kom för-
sent ;D. Aja, vi hade iallfall samling oså, fick schemat (SUGER!) Det som
var bra med det va att vi har sovmorgon på måndagar, sen att vi slutar 20
över 11 på onsdagar och att vi också har sovmorgon på fredagar! =) mums!
Sen efter samlingen så fick vi rast i 15 minuter, lärare sprang in i klassrummet
och sa att lektionerna vi egentligen skulle ha va inställda i dag osv SÅ vi slutade
vid 10 i dag, väldigt onödig =P Så jag och Angelica GICK (inte åkte buss) ner till
stan och gick runt där tills min buss gick vid 20 i 12.. OCH jag vet att jag sa att jag
inte skulle gå och lägga mig efter skolan, men om alla känner mig rätt så VET
dom att jag inte kan hålla mig (a) Så jag gick och la mig vid halv 2 och SA till min
mamma att väcka mig vid halv 4, tror ni jag kom upp? NEPP, jag sov till halv 7
iställe, haha! Men jag är super trött fortfarande, så jag ska nog sova nu =) GODNATT!

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback