18 års presenter i förskott!

I dag så åkte jag, mamma, pappa & Sofie in till Katrineholm. När vi
kom dit så åkte vi först och tog upp Cais och sen bar det i väg till Onoff
för att köpa min efter längtade tv som jag EGENTLIGEN ska få den 29:e
då jag fyller.. MEN får den lite tidigare.. Jag fick typ panik när jag såg att
Den inte fanns i butiken men som tur vad så frågade vi och den va inte
uppackad utan den va fortfarande kvar ute på lagret, TUR! Så pappa stod
när och kollade och kollade och tillslut så köpte han den, *glaaaad* Det
blev en 19" vilket jag absolut inte är missnöjd med för att jag ska ändå
ha den i mitt rum och jag ser texten perfekt! Sen när vi var klara på Onoff
så drog vi till min mormor & morfar! Jag & Cais drog där i från ganska
snabbt MEN jag hann iallfall få 150:- av mormor (a) snällt! Sen gick jag
och Cais ner till parken och satte oss, hon tog en glass & Jag en festis!
Träffade Smurfy och Teqla där.. Jag skulle tydligen bli uppskriver på listan
till Teqla och Lindas fest den 31:a, men synd =/ Jag & Brudarna ska till
Norrköping då och festa röven av oss där iställe, Första utekvällen som
18 årig och lagligt.. Aja, iallfall.. Sen gick jag och Cais tillbaka till Mormor
och morfar och sen drog vi upp med mamma och dom till Willys för att
mamma skulle handla.. Jag & Cais gick till onoff IGEN för att jag hade
fått yttligare 500:- av mormor för att köpa en Brödrost för från OBH-nordica
chiliserien, det också i för tidig födelsedags present.. Så det blev två
presenter i dag! =) Sen efter det drog vi hem =D Åt senare grillad kyckling
filé med potatis, tatsiki m.m.. Det va mums! =) OCH sen åkte jag och
mamma ut och övningskörde.. Känns skönt och ha kommit igång nu.
Körkort sommren 2008 är ett måste! Jag älskar och köra bil nu (a)
Och jag tycker det bara går framåt och framåt och jag lär mig ganska
snabbt. Fick 1 motorstopp när jag skulle starta bilen vanligt och 3 st
motorstopp när jag skulle starta i en backe, men det är bra för att vara
Linda Bredell! ;) Aja, orkar inte skriva mer.. Har säkert skrivit helt fel och
massa stavfel =/. Någon gång den här veckan el nästa vecka ska mamma
tillbaka till onoff och köpa lite grejer så jag får kanaler på mitt rum =) inte
så kul och hela tiden kolla på dvd-film =P Aja, ut och röka nu sen god natt! =)

Bilddagboken:
http://maagiskt.bilddagboken.se

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback