Skola/Sjuk

Sitter i skolan och mår sjukt dåligt. Jag känner mig typ febrig?
Jobbigt. Och sen har vi försäljning och Service som är jätte
tråkigt.. För våran lärare drar i från Lektionerna hela tiden och
pratar i telefon och går massa med ärenden medans hon har
lektion med oss?! hm.. Aja jag klagar inte! Eller jo.. För vi lär
oss ingenting ju? Fast försäljning och service är inte så jälva
svårt, det är ju sånt man nästan redan kan. I morgon är det
nationella i Engelska =/ Jag kommer dö & inte klara det så
jävla HÅRT! Jag suger på engelska och kommer alltid göra det.

Efter skolan så ska jag åka hem och SOVA! Och sen flytta över
lite saker i mitt nya rum.. Lägga in saker i garderoberna oså!

På lördag äre grillkväll hos mig =) fan va mysigt. Vin & Cider kväll!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback