Make up store

Första gången jag gick in i Make up store butiken i Nyköping
så blev jag fast! Köpte klubbkort på engång och det första jag
köpte var ett ur snyggt vit färgat glitter som skiftar i rosa & grönt.
Om jag går in i en Make up store butik så går det INTE och gå
ut därifrån tomhänt utan jag måste köpa något och det är inte
så svårt och hitta nånting men därimot svårt och välja produkt.
Kanske blir som ett beroende i framtiden? Det hoppas jag inte.
Nästa gång måste jag köpa en rouge & sen tänkte jag ta och
testa foundation där i från och se om det är bra för jag har änu
inte hittat någon foundation som passa min hudtyp, jättejobbigt.

Avslutar inlägget med en bild på en del av mitt make up store smink.
make up store

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback