Lunar vs Blogg

Jag blev utmanad av: Sparris_M & peoplemakemesick på lunar,
men eftersom jag aldrig använder bloggen på lunar så skriver jag
här i ställe och så får dom väl läsa här :P

Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex sanningar/egendomliga saker om sig själv. bloggaren som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg o samtidigt ange reglerna för spelet. slutligen väljer bloggaren 6 nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det gjorts skriver han/hon en kommentar i deras gästböcker för att låta dem veta att de blivit antagna i utmaningen.

1 - Jag är extremt mörkrädd och måste ibland sova med lampan tänd.

2 - Jag är beroende av min mobil telefon och går aldrig utanför huset utan den.. Även om jag bara ska ut och hämta posten eller nånting på morgonen.

3 - Det är helt sjukt men jag har värsta "schema" för hur det ska gå till innan jag hoppar in i duschen: Jag går in i badrummet UTAN att stänga dörren, går till bastun och kollar in där, sätter på duschen, stänger och låser dörren, klär av mig kläderna och sen hoppas jag in i duschen. Jag förstår inte ens varför jag måste kolla i Bastun? Tvångstankar!

4 - När jag vaknar på morgonen och mamma kommer in och väcker mig så brukar jag i sömnen prata om massa konstiga saker som jag har drömt om och mamma fattar ingeting? Som i morse så kom mamma in och frågade om jag skulle gå till skolan.. Och då sa jag: Vart är boxen? Vart är boxen? Och sen resten jag mig upp och leta efter någon box?! När jag i självaverket letade efter mobilen SOM jag hade lagt upp på fönsterbrädan när jag letade efter den där boxen :P Jag tror att boxen kom från i natt när jag drömde att jag drack vin ur en 5 liters box! ;)

5 - Jag har sjukt svårt och sova på kvällarna så jag ligger nästan alltid vaken till klockan 3-4 och det blir jättejätte jobbigt i längden =/

6 - Jag skulle inte kuna leva utan en dator.. Skulle nog klara mig utan datorn i 2 veckor och sen skulle det va kört.

De jag utmanar är: jag är tråkig, så jag utmnar ingen.. För det är ändå massor som redan fått den här utmaningen flera gånger om och om igen har jag sett :P

/ Linda


Kommentarer
Postat av: Karin

hehe vi åt den aldrig för var så smält:p

Postat av: Wysteriia

har man börjat med utmaningar på lunar nu också? :P

2007-04-18 @ 12:40:49
URL: http://wysteriia.blogg.se
Postat av: Nina

då har du ett år kvar att planera =)

2007-04-18 @ 13:21:20
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback