Lördag

Har inte haft lust eller orkat att skriva i bloggen den här veckan.
Jag har i allfall haft en ganska bra vecka! =) Och äntligen är det
lov, äntligen =) Lovet inlede jag med Smurfy, vi satt uppe i hennes
lägenhet och drack, käkade tacos och flumade runt! Sen i går så
blev det festande igen fast hos Paulina, alltid lika roligt där! (y) Sen
drog vi till Kupolen där en Sara hade sin födelsedagsfest typ.. Det
va roligt där och man träffade massa folk man inte träffat på länge
så det va kul.. Om man bortser från vurpan jag & sofie gjorde så va
allting kul.. Haha Sofie bara kommer i världens fart och typ hoppar
på mig så vi tappar balansen och ramlar rätt ner på marken, pinsamt!
Men det är väl sånt vi bjuder på va? haha. Vart alla tog vägen sen vet
jag inte? Hela gänget splittrades fast jag och paulina hittade varandra
och vi bangar aldrig och åker hem ;) haha. Men sen vid 2 så drog pullan
hem och jag, Caisa & Agnes drog en kebab rulle & kebab pizza och sen
blev vi hämtade i stan runt kvart över 2 och sen kom jag hem vid kvart i
3 och gick direkt och la mig.. Eller okej kanske inte.. Jag ringde nog nåra
samtal där ;) haha. Jaja, i kväll får jag se om jag drar in till stan?! Är så
himla trött.. Orka festa i kväll igen liksom! Aja, får se hur det blir :D orkar
i allfall inte skriva mer utan nu ska jag ta min påskmust & sätta mig vid tv.


-
Jag undrar vad du gör nu och vad du tänker på.
När musiken börjar spela så drömmer jag mig bort.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback