Hälften av lovet kvar.

I går så kom Sofie, Bells, Malin, Caisa & Agnes hit för att ha
chillkväll med mig =) ChokladFondue med frukt, sen blev det
popcorn, Chips, morot stänger m.m ute på kvällen på min altan.
Vattenpipan kom också ut där på slutet. Kvällen slutade med att
alla traskade hem och jag och bells däckade ner i sängarna! =)

I dag har det inte hänt så mkt, missade min tandläkar tid (a)
Allas smarta Linda! Så jag fick en ny tid på tisdag klockan 8.00,
jävla kärring! oops. I kväll vetifan vad som händer? Ta det lungt.
Jag vill åka i väg till Norrköping i morgon. Måste shoppa snart
för det va länge sen jag köpte något nytt.. I allfall 1 månad sen!

Skriver mer sen..

/ Linda

Kommentarer
Postat av: Agnes

.. och det var mumsigt! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback