Festisar!

Jag kom på nyss att jag inte har nämt nånting om förra helgen,
eller hur? Fredagen va jag ute med Sofie & Sara =) Så klart så
fixade allt sig till slut och jag tyckte vi hade jävligt trevligt =) haha!
Peter polis kom och titta till oss ;) Sen drog vi ner på stan och
kollade om det va folk där. Lördagen hände det ju andra grejer!
Började med grillning & vin och slutade med Tequila race och
sönder slagna knän. Fast tjejer, det va jävligt kul =) Skönt och
sitta några kompisar och softa, även fast det blev lite för mkt
där på slutet.. Det va nog ingen som ägde ett balanssinne när
natten började närma sig 1.. Men vi hade kul, det är ju det som
räknas faktist! Natten slutade att jag fick traska hem själv från
Åbrogatan klockan ungefär 6 på morgonen, jobbigt men skönt.

image49
Nog om förra helgen.

I går åkte jag in till Bella och va med henne, teqla & ellen. Vi
drack lite vin oså och sen drog vi ner mot stan där jag b.la
Träffade Sofie & Sara.. Drunkie som vanligt. Fan att inte
Malin följde med, det hade vart kul =) För kvällen va faktist
lyckad tyckte jag.. Så himla skönt ute, inte ett dugg kallt!
Vid halv 2 åkte jag och sofie nattbussen hem och gick
åt varsit håll och gick hem och sooov, eller jag somnade
inte förens vid 5 typ :P Man blir fan pigg av att prata i telefon
så jag kunde inte somna så jag gick upp och kollade på film :P
OCH i dag har jag, mamma, syrran & syrrans kompis vart och
shoppa.. Jag hittade ett par skor & en tröja! Hittade ingenting
mer.. Eller jo, hittade en tunika men det fanns inte rätt färg som
jag egenkligen skulle vilja ha... Ja juste, när vi var på Lindex så
mamma jätte elak tycker jag xD hahah.
Jagba: Ska du ha L eller?
Mammaba: Nej fan, här ska man inte ha L då känner man ju sig
stor som ett hus, nej M ska det vara.
Jagba: Tack, jag som har det på endel av mina tröjor..
Mammaba(Säger det as högt): JA, men det är ju för dina brööst,
jag har ju inte lika big som dina..
NEJ men tack mamma, tack.. Skriker ut framför folk, pinsamt! haha.
Jag hatar fan det, för att egenkligen tycker jag inte att jag har så
Stora och så sätter man på sig en M tröja som sitter löst nere vid
magen och så sitter den helt fucked och tajt där uppe.. Det är jätte
jobbigt och jag folk som också har samma problem! haha, Aja nu
ska jag sluta snacka om det där :D haha. Ska käka nånting nu.

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback