Dagen efter

I går va jag hos Paulina =) Det va trevligt, somvanligt! Vi satt några
tjejer och drack vin och hade super trevligt tyckte jag! Det kunde nog
inte bli bättre en sån fredag, för jag vill bara tare lite lagom lungt och
inte värsta röjröja! Vi drog sen ner på stan till tp halv 12-12 nånting &
det va massa roligt folk ute.. Träffade folk som jag inte träffat på år
och dagar. Det va i allfall en lyckad fredag från min sida i allfall. Sen
när jag kom till Vingåker så hoppade jag av vid Jens & Malin och satt
och snackade med Malin i en timme eller nånting.. Det va skönt och
få prata av sig lite sådär klockan halv 3 på natten, haha! Sen vare
bara och traska hem, fast Malin & jens följde med mig en liten bit.
Och i dag känner jag.. Nästan helt ok! Ingen ångest eller nånting.

-
Gjort är gjort, that's life. Jag ångrar ingenting!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback