back in track?

Då va man tillbaka i skolan efter en veckas ledigheter.
Jag säger bara USCH. Det är det värsta som finns just
nu. Kan man inte ligga och sova länge på mornarna och
sen ligga och slappa i soffan.. Va ute i solen i flera timmar
i sträck och inte heller va uppe lika sent på kvällarna.. Fast
det brukar jag skita i, sitter vid tv till kvart i 1 i allfall då Sex
and the city slutar. Man blir så himla avunsjuka på folket
i skolan som går runt och bär på sina studentmössor som
dom fick i dag. JAG VILL OCKSÅ TA STUDENTEN?! Ge mig!

Jag längtar så sjukt mkt efter att bli 18 år, för då ska jag och
mina närmaste vänner och och festa röven av oss på ålands
båten.. Och då kan minstan inte föräldrarna säga nånting!
Men fan, här sitter jag och planerar efter 18 års firandet när
det är sisådär 4 ½ månad kvaar! aaaaaaaaah >_< irriterande
att föräldrarna ska vara sådär vinterkåta så dom gör en på
vintern så man fyller sent på året! Dumtdumt! Aja skriver mer sen.

/ Linda

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

själv är man född nsätan i början av ååret =D

2007-04-16 @ 20:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback